Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2015 21:28 - За Кръстът и кюфтетата
Автор: duhovnozdrave Категория: Други   
Прочетен: 1027 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 14.09.2015 21:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди пет години великодушно се пошегувах с колеги, че аз съм над тези работи и спортист като мен не може без месо. Поводът беше днешният празник Кръстовден и това, че те спазваха строг пост и съответно обядвахме различни неща. Вечерта охолно се нахраних с кюфтета, мислейки за мускулите си и духовното в мен не проумя същността на този изключителен ден.
image Нещо се случи по - късно с мен, стана ми лошо, а на сутринта едва отидох на работа. Нещата се влошиха - бях получил много лошо хранително отравяне. В Пирогов не приеха да ми помогнат, с аргумента, че лекуват само натровени от гъби и в състояние на полуприпадък, обезсилен и сломен, без да има кого да помоля за помощ, се наложи да обикалям други болници.  Прибирайки се вкъщи, следващите дни бях на активен въглен, препечени филийки и много вода. Лежах и се възстановявах, забравих за мускули, за спорт, шеги и закачки. И така, до ден днешен не забравям, че не съм "Над тези работи" и всъщност явно мога и без месо, когато се налага. Така разбрах, че е хубаво сами да си наложим вътрешна дисциплина, за да не ни постигнат обстоятелства извън нашият контрол и да не се шегуваме току - така с всичко, за което си мислим, че знаем! Честит празник на всички българи и християни!
Автор: Sandi Petrov Източник

снимка: http://gotvim-bg.com колаж: Sandi Petrov



Гласувай:
4



1. lubovakoniamash - Благодаря ти за личния пример Са...
15.09.2015 08:12
Благодаря ти за личния пример Санди, ...много поучително мисля.
Поздрави,
Дора
цитирай
2. duhovnozdrave - Благодаря ти за личния пример Са...
15.09.2015 08:29
lubovakoniamash написа:
Благодаря ти за личния пример Санди, ...много поучително мисля.
Поздрави,
Дора

Нали за това сме едно духовно тяло, Дора:) Христова църква, изградена от живи камъни ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: duhovnozdrave
Категория: Други
Прочетен: 80502
Постинги: 53
Коментари: 30
Гласове: 24
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930